Lycka

Idag har jag varit ledig från skolan. Därför har vi bland annat ägnat dagen åt marknad där vi köpte 14 strumpor för 100kr! Och vi har köpt en rauter så att jag har fått internet på min datorn. Och så har jonatan lyckats laga sin dator som kraschades sönder av virus när han försökte ladda ned alla disney-filmer till mig. Och jag har varit och tränat för första gången på ett tag. Och nu ska jag snart få se på desperate!! På torsdag ska vi hem och mamma har lovat att vi ska få kött. Därför är jag lycklig!


Så här hollywood-snygga var vi i lördags


Kommentarer
Postat av: elle

FYFAN VA FINA NI ÄR!!!!

2009-10-06 @ 21:46:35
Postat av: Malin

Åååå vad fina ni är!! Hälsa till familjen när ni åker till Karlskoga!

Kram Kusin Malin

2009-10-07 @ 19:53:12
URL: http://mittlivsommalin.blogspot.com
Postat av: barilla

snyggast i stan!!!

2009-10-08 @ 00:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0