Heja Sverige!

I lördags var jag deppig. Då kändes det värdelöst att åka på fotboll imorn. Men idag är jag pepp!
Vi ska dricka massa öl och vara riktigt patriotiska.
Det är ju trots allt både henkes och lagerbäcks sista match. OM de inte mot alla odds går vidare förstås. Det finns en chans och imorn tänker jag vara blåögd. Och kanske lite gulögd med. HAHA fan vad jag är rolig alltså.
Idag har jag förresten varit jättesur. Klarar inte av en till labb med trasiga mikroskop. Måste jag pröva fem olika för att till slut få kolla med nån annan en gång till får jag utbrott!! Aaaaah... skönt att skriva av sig lite ilska.
Nu blir det desperata hemmafruar istället!


Kommentarer
Postat av: elle

ja va hemma i måndas men sen va ja bra :)

har inte frågat om nästa freda än, fanfan.. men de är så mycke nu med sjuka å vikarer å grejer.. men ja måste fråga, ska kolla. förlåt förlåt. men ja kolla tåg nu de va inte så billigt. men ja pratar med dom på månda så bokar ja efter de/sista minuten sen. ja SKA komma, ok. på ett/annat sätt.

ikväll ska ja dricka lite öl! fest med jobbet, ska bli kul. men nu ska ja städa.

älskar dig!

2009-10-16 @ 17:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0