Christer är min vän i etern

Riktigt härligt att vara ledig och få lyssna på christer så här på fredags-eftermiddagen.

Jag är så där skönt utmattad och varm som man nästan bara kan bli av lite simning med min favorit-ida.
Och jag är så fri! I måndags hade jag sista tentan på kursen och igår redovisning. På måndag börjar vi ny kurs, fysiologi. För första gången känns det som det kommer bli riktigt kul. Nu börjar det närma sig de stora djuren!

Tänkte försöka gå till ackis och anmäla mig för blodgivning men det får bli på måndag för idag hade de stängt.

Nästa helg kommer förhoppningsvis elle och niclas hit och hälsar på. Då måste vi hitta på nåt skoj! Alla uppsalingar som är här tycker jag kan boka in fredag/lördag för våra vänner.

Men nu kanske man ska gå och handla, inte riktigt okej att inte ha någon frukost i tre dagar.. och så ska jag köpa chips till min man för då blir han glad!
Hoppas ni får en mysig fredag för det ska jag ha!


Kommentarer
Postat av: elle

åh vad ja saknar er!!!!

2009-10-25 @ 12:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0