Wollie Bolli!

Han är väl för skön denna däringa kenny.
Snart ska jag ner och luncha med maria och henke på värmlands. Jag skulle kunna betala 48 bara för brödet, mums! Tur att jag har laddat upp så bra med minimal frukost, så jag får plats med mycket gott bröd:) Sen blir det träning, måste jobba på nu lite inför balen så jag kommer i klänningen! Haha kanske inte går så bra ihop med bröd-filosofin men men. 
Ska städa och kanske tvätta också om jag hinner, för imorn bär det av mot älskade värmland. Gud vad mycket mysigare och finare det låter än Karlskoga.. Fast rosensjö låter såklart bäst!
Ska bli helt underbart att träffa familjen. Saknade mina småbröder igår när vi kollade på kenny starfighter, vi hade så himla kul ihop när vi var små. Det har vi iofs nu med men inte lika ofta.
Anna! Vi ska på kalas i ölme imorn kväll men på lördag eller söndag måste vi ses!
Heeeeeeeraaaaa

Kommentarer
Postat av: elle

fan va fort de går, nu ska ja snart gå till jobbet..

skype till helgen ok. PUSS

2009-11-16 @ 08:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0