Jävla hörselapparat!

Så surt, jag tyckte jag kunde allt så bra. Kunde synen perfekt och så kommer örat! Jaja tror jag klarade tentan i alla fall. Skönt att ha den gjord. Man märker i vissa situationer att man nog har varit ganska stressad. Igår bröt jag ihop för att jag hade sönder ett glas liksom! I och för sig ett väldigt fint glas men..

Balen var hur kul som helst! Jag kände mig fin, kär och jätteglad! Alla var så himla tjusiga. Under midddagen hade vi askul och sjöng (kanske inte lika fint som kören, men med minst lika mycket inlevelse!). Sen var det pardans. Det var för det mesta också jättekul förutom när man intet anande tackar ja till en främling som ville dansa. Vilken hets! Jag kämpade som aldrig förr för att hänga med, haha ganska kul ändå. Hanna hade tydligen också råkat ut för honom. På diskodansgolvet ägde vi totalt, i alla falla dom tre andra som var där :D Lite drama levererades också, de där polkandarna kan man alltid lita på!

Hade tänkt åka och träna nu egentligen men det här vädret uppmuntrar inte direkt, spöregn! Jag får vänta ut skiten.. Och peppa mig själv lite med sistaminuten.se. Jag SKA härifrån den 10,11,12 eller 13 så det så!

Imorgon ska jag och Ida på norrlandsoutleten. Egentligen ska jag ju inte ha nåt men det kommer säkert bli bara för att det är så billigt. Känner mig lite som Ullared-besökarna.. Men lite mer okej att handla billiga märkeskläder på norrlands än toarenare på Ullared va?

Ikväll ska vi i alla fall till snerikes. Ska bli gött med tentafest!

Nu ger jag mig ut i rusket!

Kommentarer
Postat av: elle

va härligt allt låter! (förutom glaset)

ha askul ikväll!!!

2009-11-24 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0