HELG!

Och det var fan på tiden! Sjukt jobbig vecka med börja åtta och tre labbar. Proteiner, proteiner, proteiner.. AAH.
Men imorn ska det vara sol och vi ska grilla, blir vår näst sista helg här på rackarberget. För resten ska vi till Oslo och London. Inte dåligt.
Igår var jag på afro-dans. Haha askul och faktiskt riktigt jobbigt. I början gömde jag mig bakom min ständigt dansande Ida innan jag vågade se hur min "afrorytm" såg ut i spegeln. Värsta mysigt med pytteliten dansklass och nedsläckt sal med tända ljus.
Valborg var ju annars ett skönt firande av sommarens hitkomst. Så himla roligt att elle kunde följa med oss överallt. Champagne-galopp i stekande sol är något som alla borde få uppleva. Ren och skär lycka.



     
   
     

Nu ska jag ut på balkongen och njuta lite..


Kommentarer
Postat av: anna

7 veckor kvar sen blire paj o lonnen!!!!!

2009-05-08 @ 18:33:20
URL: http://blabearspaj.blogg.se/
Postat av: syrran

de va ren och skär lycka, så jävla kul. bäst är ni allihop som gör mig till en i gänget!

längtar tills freda :) som fan.

2009-05-08 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0