M Jackson..

.. var kanske kungen av pop och gjorde många grymma låtar men han var ju trots allt lite skum och om inte pedofil så ändå en gubbe med lite konstig relation till barn. Därför sörjer jag lagom mycket.

Elle har fått jobb! Grattis, nu är jag familjens enda arbetslösa svarta får :) Men jag är glad ändå.
Imorn ska jag faktiskt börja tvätta husfasaden i ölme och sen ska det målas. Kommer antagligen ta några dagar vilket är superbra för mig som börjar bli lite mätt på semester.
dessutom kommer anna hem på torsdag och är arbetslös med mig! Då ska vi hänga vid lonnen och gå massa promenader med hennes underbara valp!

Annars har jag hållt min  uttråkning i schack genom dalarna-besök på midsommar (sjukt roligt firande med så trevliga och naturliga människor), mysigt Ida/John-karlskogabesök med boda borg, karlskogafesten, redbrick och allt vad det innebär, fikande med vänner (som hemma tar alla mina pengar!!), öppet hus i ölme med "your adventure" kajak/cykel-uthyrning, husvagnsmys i baggerud och massa mer.
På torsdag kommer anna hem och är arbetslös med mig! Då ska vi hänga vid lonnen och gå massa promenader med hennes underbara valp!

Nu ska jag rädda min alldeles egna diabetiker med lite isglass-medicin.

Kommentarer
Postat av: elle

åh du är så söt

2009-06-28 @ 23:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0