It's a rainy day reality..

Och även fast jag redan är trött på ett dött och regnigt karlskoga, känner jag mig rätt positivt inställd till livet just nu ändå. Redbrick i onsdags var trevligt och definitivt ett bra alternativ för oss som var lite avundsjuka på alla fina ungdomar i studentmössor, vi har fått ett förstahandkontrakt (!) på en skitfin lägenhet i min favoritstad uppsala, jag har världens mysigaste jonatan (som just nu antagligen proppar i sig gratis-mat från sin kusin som tagit studenten idag), min elle kommer sen, jag har fått skattepengar och jag kommer antagligen kunna tjäna några slantar genom att göra lite slavjobb. Det ändå som stör mitt positiva sinne är min alltid hungriga mage. Tur att den ska få hemmagjord kebab-tallrik-medicin snart. Och så tänker jag en del på två fina vänner som har det lite jobbigt nu.


Eftersom jag är en värdelös människa och inte har lyckats skaffa nåt jobb har jag alldeles för mycket tid att tänka på framtiden. Därför har jag tänkt mycket på vad jag vill köpa för möbler till lägenheten. Ett litet, ycke-pytte litet problem är förstås att jag inte har några pengar meeeeeen äsch. Kolla vilka fina tyger man kan hänga upp på väggen, någon av de tre understa..

IKEA is the shit.

Men IIIIH snart kommer anna hem. Och då kommer det vara sommarväder det är jag säker på!
 

Kommentarer
Postat av: elle

nedersta blir bäst :)

saknar dig redan! ses på torsda!

2009-06-15 @ 14:41:50
URL: http://ellebellebupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0