Soft

Det är vad mitt liv är just nu, supersoft :) Och jag tänker njuta av varje sekund innan allvaret drabbar mig på måndag.

I torsdags hade jag ett föredrag om fåret Dolly och sedan dess har jag helt enkelt softat. Mamma och pappa kom i torsdagskväll så vi bjöd på hemmagjord pizza och popcorn till efterrätt. På fredagen tog vi en sightseen-tur i stan innan dom åkte vidare till Sthlm. Skitmysigt att ha dom här! På kvällen blev det Let's dance.

Idag kände jag att jag behövde skärpa mig så jag drog på mig långkalsongerna och tog en promenad i det fina vädret. Ikväll blir det fest. Sysslolös som jag är tänkte jag hitta på nån extra roligt outfit, kanske nån snygg frisyr.

Igår beställde jag jeans och skor på hm-rea. Bara 300 känns helt okej även för min supertunna plånbok. Hoppas det passar! Tänkte på en grej, har faktiskt bara köpt kläder på rea den senaste tiden. Känner mig som en klok ung dam :)
                
Nu ska jag hjälpa Jonatan att ta hoppa högt med Little Big Planet-gubben så han får den röda grejen :D

Kommentarer
Postat av: elle

du är en klok ung dam !

2009-01-18 @ 21:50:41
URL: http://ellebellebupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0