Mot KGA!

 

Snart tar jag tåget mot lilla Karlskoga. Ska bli skönt även om det bara blir en snabbis för att säga hejdå till mamma. Får ju träffa hela familjen eftersom elle kommer hem. Najs!

Sen på söndag far vi till Åre! Då ska jag njuta rejält av vintern så får det gärna bli vår sen.

Igår fyllde Hillis år så jag, Cissie och John fixade lasagne och sen kom Ida och hennes jättetrevliga kompis och så Hillis och tills sist segisen Jonatan. Vi snackade massa skit så det var trevligt :)

Fick reda på att jag kommer ha två veckors ledigt runt påsk. Jag och Jonatan funderar på att ta en sista minuten till nåt äckligt varmt ställe, skulle sitta fint. 

Förresten elle hur har du din sjal?

Kommentarer
Postat av: anna

Oh va fin du är!Saknar dig massor.

2009-01-23 @ 19:29:02
URL: http://blabearspaj.blogg.se/
Postat av: elle

ja ska ha min sådär också när ja klippt bort lappen^^ för de är fint.

men finast är du, OH MY GOD! så himla fin bild.

2009-01-23 @ 23:08:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0