Living the dream, wooooh

Idag har jag fått en lite försenad julklapp. Och vilken julklapp sen! En jättesöt klänning som jag upptäckte att visst Paris Hilton också gillar + fina underkläder. Vilken man jag har :D



Igår var det fest hos Pelle som fyllde år och sen snerikes för mig och några till. Köade bara i en timme :)
Jag har haft sista provet i genetik (YES) och upprop för kemin (NOOOOOO!).
Imorron eller på fredag kommer mamma och pappa och hälsar på. På tiden! Ska bli mysigt att få visa dom hur jag har det.
Nu blir det till att sätta igång med kvällens lyxmiddag: kycklingfilé med hasselbakspotatis och 3 peppar sås. MUMMA!

Kommentarer
Postat av: elle

jävel va snygg!!

2009-01-14 @ 20:55:14
Postat av: Anonym

vi tänkte säkert beställa samma ja :D men hm i uppsala eller?! när ja kommer.

hm javet, tänkte ta igen all förlorad sömn å lite till i helgen ;)

ååh mami å papi hos er, va mysigt. skulle vilja vart där. saknar er.

ja skype snart. STOR PUSS Å KRAM

2009-01-17 @ 00:31:27
Postat av: elle

ja vi tänkte säkert köpa samma :D men hm i uppsala eller?! när ja kommer.

nää javet, tänkte ta igen all förlorad sömn i helgen men ja ska bättra mig..

ååh mami å papi hos er, skulle vilja vart där. saknar er.

skype snart ja ja. STOR PUSS Å KRAM

2009-01-17 @ 00:33:19
URL: http://ellebellebupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0