Nu lyser ängarna av sommarns alla blommor

Om ändå det vore sant, men drömma får man väl?
Känner mig lite ensam med halva familjen på andra sidan jorden. I VÄRMEN! Neej ja e int bitter.
:) Närå det är ju asgött för dom, men jag hade gärna vart där jag med.
Imorn har jag tenta och om annica tror att hon kör, ja då vet jag ju hur det kommer gå för mig. Men vafan, dags för en omtenta snart tycker jag!
Ikväll ska jag i alla fall ägna mig åt terapi á Ida och simning med bubbelpool efter. Blir mys. Igår var hon och jag på step. Haha jag kände mig som världens klump. Usch att man ska ha så dålig koordination. Det har jag lite svårt att ta! Men jag tänkte ge det några försök till innan jag ger upp helt. Heja mig!
Äh vafan här kan man inte sitta och tycka synd om sig själv. Nu tar jag mina träningsvärksömma ben och knallar bort till annica så vi kan vara dåliga på kemi ihop.

Kommentarer
Postat av: elle

uuuh va ja saknar dig

2009-02-25 @ 15:41:49
URL: http://ellebellebupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0