Jesus amalia!

Vilken pärs det är att flytta. Igår höll vi på att bli galna när madrassen ramlade igenom sängen hela tiden. Men fyfan vad fint det blev till slut.
Gotland var jättefint. Vi myste och spelade mycket kort, badade och framför allt löste korsord.
Men nu känns riktigt kul att vara tillbaka i uppsala igen. Nollningen drar igång så det finns mycket att göra om man vill. Jag hade ju inte tänkt vara med men egentligen borde jag hjälpa nollorna att få en roligare inspark än vi fick.
Jaja nu ska jag ta hissen ner till annica, hon kommer bli överlycklig över min popcorns-gåva!
Litte bilder från gotland..








Kommentarer
Postat av: elle

jättefina bilder!!! saknar dig, ringer snart. typ i helgen.

2009-08-20 @ 18:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0