Hellre en anka i en pöl än en anka i ett stort hav

Fan vad dum man är ibland. När jag skrev förra inlägget var jag skitstressad för jag redan skulle varit hos annica. Då är det ju bättre att skriva när man har absolut ingenting att göra. Som typ nu. Det är nog min tråkigaste förmiddag hitills, jag är trött på att plocka in flyttgrejer! Fan vad det är synd om mig! Varför måste alla jobba eller faddra sig, varför kan ingen bry sig om mig?! Det är nästan så att jag i ren desperation laddar ner msn men neej, orkar inte.
Nej usch här kan man ju inte sitta och ämla sig. Jag borde pallra mig ner till stan och fixa cykel. Men jag orkar inte gå, och så länge jag inte tar tag i det får jag ju ingen cykel. Lite av en ond cirkel. Men jag gör nog ett tappert försök att orka ändå.
Ikväll ska jag supa för biben kan man alltid lita på!


Kommentarer
Postat av: elle

WUHUUU

föresten bryr du dig inte om mig.. men ja tänker ringa dig nu!

2009-08-21 @ 16:02:37
Postat av: Anders Mankler

Du måste ju insparka med oss i veckan och på tak imorrn och allting! Och bio på söndag! Fast fixa cykel måste ju nästan komma före allt annat i den här stan, hoppas det fixar sig.

2009-08-21 @ 17:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0