Fy faen..

..nu känns det tomt. Riktigt jävla tomt. Inte bara för att Paris Hilton my new BFF är slut (elle nu är du nyfiken va?) utan mest för att jag ska åka ifran mitt älskade rosenjö med min mysiga familj. Har kramat mamma och pappa gonatt och hejdå så nu känns det lite tungt.
Får väl trösta mig med att sommaren inte riktigt är slut än. Imorgon åker vi till gotland, om vi inte krockar med färjan förstås, och sen ska vi tillbaks till uppsala och greja med lägenheten. Ska bli kul att återgå till studentlivet.
Putte var förresten jävligt najs för alla som undrar..
Nu ska jag titta på tågbiljett till oslo!
 

Kommentarer
Postat av: elle

ja shit va nyfiken ja blir!!! men måste ju gå å kolla på datorn?! annars vet ja inte hur ja ska överleva!!

hitta ni nån biljett? längtar redan till ni kommer..

2009-08-13 @ 15:54:56
URL: http://ellebellebupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0