Born under a bad sign..

Fyfan för folk som tar andras saker!
Min fina cykel, jag är ledsen ända in i själen..
Och så har jag skoskav också, kan det bli värre?
JA! Det kan det definitivt. Mamma kom hit igår och sov över för hon skulle jobba i västerås igår och idag. Hade längtat efter mami. Sen kommer ju min ellinor i eftermiddag och piggar upp mig, väldigt efterlängtat. Det ska bli grillning och tidig fest för på valborg ska vi upp sju och ta platser vid ån, galet! Äntligen ska hon få träffa anders som lyckats missa henne varje gång. Vi ska hänga med tjejerna i klassen, mina pol-kandare och påhälsande karlskogingar, kommer bli lajbans.
Ha en mysig långhelg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy fan för cykeltjuvar!! Du får sno tillbaka den om du ser den ngn stans-.-

Hoppas ni får en skitbra valborg<3

2009-04-29 @ 16:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0