Livet är hårt

Som morsan brukar säga.

Dagen började med lab om växternas systematik. Jihu!

Det kändes lite tungt efersom det blev utgång till snerikes igår. Men det var kul. När vi väl kom in dvs. Vi fick köa två timmar innan vi fick ge oss in till dansgolvet. Det var första cluben för terminen så det var några till som ville till snerikes. Under tiden vi köade höll Cissie och jag på att få börja om att köa. Vi smög nämligen ut ur kön för att kissa, men smög inte in alls lika diskret. Vakten var arg och jag var säker på att vi skulle behöva gå och ställa oss sist. Man måste tydligen säga till att man ska gå iväg. Fnys! Men vi bönade och bad så det gick bra till slut. 
Vi såg en kändis också. Stackarn. Folk är inte riktigt lika diskreta när de har druckit som de borde vara. Hon kände sig nog rätt utpekad.

Idag slutade jag tidigt så nu har jag pluggat lite växter tillsammans med Ida och Jonatan som läser platon.
Ikväll ska min faddergrupp ha spex på stora torget! Jag ska vara Lucky Lukes skugga:)

Skolan är ganska kul. Just växter vet jag inte riktigt om det är min grej, men det är okej.
Nästa vecka ska vi till västkusten på exkursion så det blir nog bra.
Och helgen efter det kommer Elle, Johanna, Henrik och Maria och hälsar på! Det ska bli så skönt att få träffa dem. Vet inte riktigt var vi ska göra av dem men det ordnar sig:)




Kommentarer
Postat av: elle

du måste ju skriva vilken kändis det är juu!!!!

sitter här å väntar på att jessica ska ringa, sen ska vi till red brick å grejer med jobbet, blir nog kul.

å vadå, vi får väl sova på luftmadrass!

hoppas de går bra som lucky lukes skugga.. :D

2008-09-03 @ 18:11:34
URL: http://ellebelleupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0