Rosensjö

Älskar mitt lantis-hem!
 





















Var underbart att få komma hem och hälsa på. Hann med att träffa mamma, pappa och småbröderna. Dessutom hanns det med att fira Linn (som btw hade värsta fina magen), åka på mc'donalds-picnic till agnsjön med Johanna, Elle och Niclas och fika med mormor och morfar!

        

Kändes väldigt deppigt när jag satte mig på bussen tillbaks. Men nu känns det bra igen. Jag trivs ju jättebra här. Kommer alltid att vara skönt att komma hem dock.
Ska i alla fall hem om tre eller fyra veckor igen. För då fyller lillpjutten Johanna 20!
Till helgen blir det väl party som vanligt antar jag. På lördag ska jag på gasque med alla biologi-nördar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0