Höst!

Gud vilken fin höstdag. Ida, jag och Jonatan har just varit på promenad. Man kunde gå i bara t-shirt! Det är vad jag kallar sann lycka.
Och så satt man då här och skulle plugga till ett prov igen. Det var ett tag sen. Men det är fortfarande lika lätt att tappa koncentrationen.

I fredags var det utgång till värmlands som gällde. Sega som vi var fick vi lov att finna oss i att köa. Dessutom fick vi nöjet att träffa en mupp som vägra släppa tillbaks oss in i kön. Haha arg jag blev. Men kul hade vi i alla fall.
Igår cyklade vi in till Anders och Antons födelsedagskalas för att lämna en paj. Sedan blev det restaurangbesök med mamma Eva. Maten var god och tur var väl det eftersom vi hade väntat i över en timme.

Imorn ska jag ta sällskap med Annica som har fixat cykel. Trevligt med en kompis att ha cykelsällskap till skolan med!
Nu måste jag ta tag i biologin. Det är förresten rätt kul. Eller, det känns i alla fall som det kommer bli det.
När jag bor i afrika tillsammans med girafferna kommer det lätt vara värt det.

Kommentarer
Postat av: elle

girafferna kommer lätt vara värt de!!

2008-09-22 @ 18:17:49
URL: http://ellebelleupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0