Singstar, haj och tenta på fredag!

Vilken helg det var!
Började den med singstar på fredagen. Riktigt skoj, och bra var vi också!

   
Hillis var glad, Jonatan knäpp som vanligt och Ida var bara för het i sina strumpbyxor!

På lördagen åkte vi ut till gamla uppsala med Eva, Björn och tuss. Vi kollade på högarna och kyrkan. Mycket spännande. Närå det var mys.
Annars har det väl vart plugg som gäller hela veckan. Jag vill verkligen få bra på fredag så att jag får bra betyg på hela kursen. Vore verkligen kul eftersom det här är det enda vi kommer läsa på över ett halvår, som inte kommer tråka ut mig totalt. Genetik och Kemi liksom. Hej ångest. Dissekerade haj i måndags också. Fy vad äckligt det var. Jag lät Jon (den marodören) ta över med saxen&skalpellen eftersom jag mådde illa. Hah men Annica var nöjd med det bytet av labpartner. Här har ni en bild på s


Idag ska vi i alla fall slå på stort med tacopaj:)
Hoppas det går bra för syrran i Norge nu. Jag har tänkt på henne.
Ska i alla fall bli skitroligt att komma hem och fira Johanna på lördag.
Simma lugnt (som hajen gör i himlen nu)

Kommentarer
Postat av: elle

läskig hajbild.

saknar dig redan!!! fanfanfan, att de alltid ska va så jobbigt..

2008-10-28 @ 18:58:04
URL: http://ellebellebupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0