Helg!

Yes! Underbart med helg.
Förra helgen var det fest på fredagen hemma hos Hillis. Det var skitskoj. Skulle vara ut&in-tema på kläderna men det hade ju inte vi fattat. Men Ida, Hillis och Cissie var jättefina!
Sen var det gasquen på lördagen. Det var faktiskt bättre än väntat. Middagen var lite tråkig men när vi fick slänga oss ut på dansgolvet blev det bättre. Det var kul att gå ut med klasskompisarna för det hade jag inte gjort förut. Lite läskigt att brandlarmet gick stup i kvarten men ändå. Ida joinade också och det var ju trevligt!



Annars har det väl varit plugg, film (Ida och jag sjöng med i Mamma Mia) och allt vanligt. Fick tillbaka tentan idag också. Det gick skitbra så det var ju kul.
Jag vet att jag antagligen kommer få äta upp det här men jag tänkte faktiskt försöka börja ett hälsosammare liv. Maten tycker jag nog är ganska bra, men det är väl det där med att röra lite mer sig som vore bra... Vi ska faktiskt snöra på oss gympaskorna (jaa, jag har faktiskt med dom hit) och ta en runda i naturreservatet på en gång.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: elle

åh va fina!

2008-10-12 @ 14:59:50
URL: http://ellebelleupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0