Eyh

Är lite depp. Vädret är troligen det mest deprimerande någonsin. En grad och regn. Kan det vara värre?

Men jag är ändå glad för att:
- Ida har varit här. Vi har ätit tacos i pitabröd och sedan kollat Dirty Dancing. Mys!
- Imorn börjar jag kvart över tio och slutar tolv (som på 90% av alla dagar med den här kursen)
- På torsdag ska vi ut på stocken
- Imorn kommer antagligen ABBA-skivan till singstar
- Jag antagligen kommer vara ledig mellan 12-19 januari förutom mitt mastodont jullov
- Föreläsningen idag var skitintressant
- Mamma har köpt chokladkalender till mig (obs! skulle vara hemligt för Elle)

Nu är det läggdags!


Kommentarer
Postat av: elle

jeeeeeeeeeeeeeeeeeess !!!

2008-11-20 @ 20:49:15
URL: http://ellebellebupp.blogg.se/
Postat av: elle

abbaskivan föresten..? ta med singstar till oslo frågetecken

å du vet att ja läser bloggen så choklakalendern hade aldrig varit hemlig ändå! men då har ja nåt att längta till, perfa. förutom att ja längtar till 15e så ja nästan dör, nä inte riktigt, men mycke.

massa kramar

2008-11-21 @ 21:54:41
URL: http://ellebellebupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0