It's beginning to look a lot like christmas

Jaha då var julafton över då. Konstigt att det blir samma tomma känsla varje år. Men det är ju som tur är inte över riktigt än. Snart ska jag gå ner och kolla på vår fina gran och äta julskinka så känns det nog bättre.

Igår åt vi julbord och kollade på kalle anka, sen kom mormor och morfor och då fikade vi och delade ut julklappar. Jag fick en kamera :D, mamma mia-filmen, tofflor, en bok om djurungar, tacobricka, temugg, morgonrock, handduk och en jättefin sjal. Inte dåligt!


                                           



Annars var jag i Oslo och hälsade på elle i förra veckan. Det var skitmysigt, vi lagade mat, kollade in stan och lite sevärdeheter och så följde jag med henne till hennes dagis. Barnen var underbara. Ellinor hade längtat jättemycket efter mig och gick mest runt och log de första dagarna, sen la det sig efter ett tag, haha nädå skoja bara. Det var jättekul att se hur hon hade det.



Jag och lilla Marie


     
      Jonas                             Slottet                          Glad syster             Vid ake-brygge


Sen har jag hunnit med att smitta min Jonatan med magsjuka (som btw fyllde 20 igår!). Något som absolut inte var mitt fel eftersom Anna och Erik i Oslo var sjuka och antagligen smittade mig. Men han var i alla fall frisk igår så det är inte så synd om honom.
Jag har lekt med Anna också, var roligt att ta igen allt som man missat och dessutom byta julklappar. Klart man inte orkar vänta till julafton när man har klappen i handen, eller? Vi fick trosa+t-shirt med tryck som var foto på oss, najs!

Ikväll ska man ju ut. Inte på statt dock eftersom biljetterna tog slut. Bra på ett sätt eftersom det var hutlöst dyrt (skämmes ta mig faan) men tråkigt eftersom det hade varit kul att dansa. Men vi får se om vi försöker ändå eller om vi går till redbrick istället.

Nej nu är det frulle, ska nog ta ett kex med brie på också!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilka fina bilder! Kom på det, att jag frågat var du hade din blogg, och nu har jag hittat den!:D ungarna som ellinor har hand om var ju bara för söta! jag skulle gärna jobba där jag med :)



PUSS!

2008-12-30 @ 16:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0