4 år!

Så länge har jag varit ihop med min jonatan. Det är faktiskt helt sjukt, fyra år liksom. På ett sätt känns det som vi varit ihop hela livet, men på ett annat som absolut inte fyra år. Konstigt.
Vi firade i alla fall igår med att ta bussen till V-Dala där jag åt kycklingspett med bulgur och mangosås, jonatan åt hamburgare (skräll). Sen hängde vi där ett tag med vår cider, öl och godispåse och så kom det lite folk från klassen. Sen gick vi till bion för att kolla på "The Baader Meinhof komplex" som var helt okej. Medans vi väntade på bussen hem fick nöjet att höra lite livemusik från smålands. Mysig kväll.


Fin! <3

                              

Igår gjorde jag sista provet innan jul också, så jävlaa gött. Tror det gick bra också vilket gör det ännu goare :)

Har blivit så himla sugen på julbord också. Köttbullar och prinskorv liksom. Snerikes har för 200 inkl. två glas vin. Men alla är ju vegetarianer så det är väl ingen som vill följa med. Annica kan man lite på i alla fall, kött e gött!

Nu ska jag ta min mobil som är nyladdad med massa bra musik och ta en promenad i det öh "vackra" vädret. Sen ikväll ska jag kolla på julkalendern, som hittills verkar kass men man måste ju ge den en chans, och äta TVÅ chokladbitar ur min julkalender eftersom jag missade igår. MUMS!

För övrigt så längtar jag ihjäl mig till julafton.
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha shit jag har aldrig vetat att du har en blogg! tryckte på din kommentar på min å här hamna jag! Fint. Shit 4 år redan, sjukt länge...Grattis gud vad tiden går snabbt. Saknar dig massa gulle, hälsa din guldklimp ;D hahah ( L O V E A C T U A L L Y N Ä R J A G K O M M E R!!!!!!)

2008-12-04 @ 18:38:55
Postat av: elle

haha anna då.

längtar som fan till jul jamed!

krama jonatan från mig, trodde att ja sagt att ni har vart ihop i 3 år typ jämt, men ja har nog sagt de i ett år :) sjukt är ordet. saknar er! <3

2008-12-06 @ 13:04:18
URL: http://ellebellebupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0