Stad i ljus

Och det är solljus, FANTASTISKT! Stad i ljus är förresten en sjukt bra låt också, tommy körberg alltså, vilken pärla!
Tänk vad mycket lättare livet blir bara man får känna solen mot sin kind. Jag tror jag levde mitt förra liv på någon mycket soligare plats för jag behöver den otroligt mycket. Men glad är jag i alla fall! Både för att vädret varit vårigt och för att vi smider massa roliga planer. Ska köpa PIP biljetter och biljetter till Eurovison i oslo ikväll.
Och juste! Mysiga anders kommer hit också, blir en bra kväll.
Om ni inte fick någon sol idag så bjuder jag på en fin nu!




Kommentarer
Postat av: elle

fint! man blir glad!

2010-03-04 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0