In the happyland

Jaha statt i lördags var väl kanske ingen höjdare. Trots amanda jenssen! Hon som sjunger bra och hälsar på vanliga dödliga frysande och taxi-desperata tvillingar i lobbyn. Men förfesten var rolig. Vi fick världens snyggaste egendesignade t-shirtar av våran fina annarispolihelling (googla!) och av släkten fick jag presentkort på elgiganten så på onsdag ska jag rusa dit och köpa mig en plattång! :D Det blev massa quality time med familjen och en hel del mat och tårta. Som det ska vara. Som alltid fick vi också privilegiet att lyssna till våran rungande karlskoga-dialekt."Vi har sönt där blommpappör om dä går bra". Kassaskorna levererar!
Annars är det mest statistik och matte i mitt huvud just nu. Det ska firas så jävla hårt på fredag när jag får slänga ut det och ersätta det med musik och dans! Ser fram emot det. Nästan alla mina snygga, roliga och kramiga vänner ska komma hit och fira med mig. Och förhoppningsvis nästan säkert kommer systra mi också. Håller tummarna!



Kommentarer
Postat av: elle

annars kanske ja går till uppsala?!

dipp å stieg larsson på tv på lörda!!!

2010-03-16 @ 21:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0