Systra mi

Sitter här i deras mysiga lägenhet i nydalen. Har försökt plugga lite men det är svårt när man inte har några böcker..

Igår var jag med till barnehagen. Ungarna var underbara och jag ville inte gå hem :( Var till och med en tjej, mathilde 2,5 år, som kramade mig jättemånga ggr innan vi skulle gå. Jag blev nästan lite rörd! Hon hade liksom varit lite reserverad innan. En riktig bra självförtroende boost att någon inte vill att man ska gå när man bara känt dem ett par timmar. Sötnos!
Alla ellinors arbetskamrater var också jättetrevliga. På lunchen diskuterade vi "tankens kraft". Ellinor och jag var såklart skeptiska men försöktes övertalas av killarna genom ett expriment där fyra personer ska lyfta en sittande person med bara fingrarna. Fortfarande mycket skeptisk!
Var i alla fall jättekul att se ellinor in action. Hon är verkligen jätteduktig med barnen, och på norska! Jag är så stolt över henne.

Ikväll ska vi gå på avatar allihopa, det ska bli spännande och se om den är så bra som alla säger. Jag försöker ta ner mina förväntningar, brukar bli bäst så.

Nej nu ska jag köra ett desperate maraton och vänta på min bästis!
HEJ SVEJS! 

Kommentarer
Postat av: elle

tomt när du åkte..

men de va en riktig energiboost för mig iaf, tusen takk!!

skypa snart, puuuss

2010-01-11 @ 16:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0