Funderar..

lite på livet. hur härligt det är att ha ett hus på landet att komma hem till när man är ledig. Det är helt tyst om man går ut och går.. och jättevackert.
Har varit ett jättebra jullov. Började med en härlig solsemester och sen jul i rosensjö och nyår i sysslebäck. Skithärligt att åka pulka, bräda och hänga med mysigt folk!
Nu är det bara en visit till oslo kvar innan jag ska tillbaks till verkligheten. Och plugg. Usch växtfysiologi jag vill inte! Men det ska ändå bli skönt att komma tillbaks till lägenheten och en regelbunden vardag. Känner att det har blivit lite för mycket bara äta och inte röra på sig på sistone.
Mamma är i full gång att planera en resa nästa år när de fyller 50. Vi tänker asien och då tänker jag att man kanske skulle passa på att göra examensarbete då. Skulle ju inte vara helt fel att skriva om till exempel orangutangerna på borneo..

Kommentarer
Postat av: storasyrran

fick igång trådlösa så sitter, eller ja menar ligger, just nu i min säng å läser här på nätet!

så de innebär att du kan plugga på min dator i min säng hela dan på freda, vad sägs? så ingen panik! sen blir de bio till belöning på kvällen, ja bjuder.

2010-01-04 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0