JULKÄNSLA!!

Aldrig har den varit så stark som nu. Jag längtar hem till mammas alla mysiga spontankramar, pappakramar, städa till våra julskivor, frukost vid en klädd gran, få träffa bröder och tvinga dom att kramas (MOHAHA), massa tända ljus, mormors julaftonsfika, morfarbus, mitt julpyntade lilla rum, mina fina kattfröknar, ett vackert snö-rosensjö och bara hänga med alla fina tjejer och killar där hemma. Åååh kan det inte vara jullov nu och för evigt!! Det kommer vara över så fort! Usch ångest.. Är så mycket som ska hinnas med. Vara hemma, träffa alla, nyårsfirande i sysslebäck. Men det kommer bli sjukt bra.
Först ska vi dra från den här skiten och få lite sol. Det längtar jag också efter! En perfekt början på ett mysigt lov. Tänk att få simma med massa färgglada fiskar, äta god mat vid stranden, gå barfota och få se pyramiderna! IIIIH!!
Nä nu ska jag laga mat till min stackars tentapluggande man..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0